15 March 2012

surat untuk sahabatku.

In The Name of Allah, The Most Gracious The Most Merciful.

tengok tajuk, impressive  kan ? (hahah)
bukan ape, memang tengah merindui sahabat2 skola lame,.
skola lame ? taktaktak, even da pindah skola tu tetap skola aku. (gile kuase) hehe.

back to the topic. tahu sape yg dimaksudkan ?
kau kau kau dan kau semua. sape yg rase penah rapat ngn saye,
maka anda lah orang nye. takpe, perasan pon boleh. jokejoke.

hmm, haritu kite semua jumpe kan ? kat skolah, mase sambutan maulidurrasul.
serious, excited giler pagi tu. sebab ape ? sebab.....
nak jumpe korang, sahabat ku sayang.
alhamdulillah, Allah temukan kite. untuk beberapa jam itu.
walaupun sekejap, tapi aku tetap puas sebab dpt jumpe korang. sangat.
terubat rindu di hati ni.

kalau aku kat asrama , selalu ingat kat korang. 
so, gambar2 dulu lah jadi mangsa tangisan. (haha) sentimental.
tapi nak buat mcm mane kan ? dah rindu korang. korang rindu aku tak ???
hhhhaaaaaaaa, takpe la, aku anggap korang pon rindu aku gak ye. (ahh,perasan)

to me, even if i got many new friends there
no one can replace you guys. got my point ?
so, korang jgn penah rase aku lupekan korang. no ! tak mungkin, selagi ingatan aku masih baik.,
selagi Allah tak tarik nikmat akal aku.
bile aku sedih, aku sentiasa ingat yg aku ade korang yang sentiasa tunggu aku kat sini.
hehehe, mungkin aku terlebih confident tapi takpe la. janji bahagia, ahha.

tapi kan, kenape eh ?
cuti seminggu tapi aku tak rase mcm kite berhubung.
okay, mungkin aku takde fesbuk dah tapi handphone ade kan ?
YM + SKYPE + BLOGGER. sume ade. tapi knpa tak contact ?
aku try contact korang, tapi sayang.
feedback yang tidak memuaskan. sedihhh tauuuu. huuuu~~

its okay, mungkin korang sibuk. tapi.... ahhh, lupekan jelah.
yang penting ' my love rate for u never decrease '
pegang tuh, okay ? aku tetap sayang korang.
insya Allah selamanya.
ukhuwah fillah abadan abada ilal jannah.

salamsayangdaripadaku,
kyra


aja - naufal - ara

No comments:

Post a Comment