01 September 2011

ku berTANYA

HATI oh HATI .. hmm, ape nak jadi dengan kamu ni HATI ? kenape rase tak tenang ni ? selalunye kau la yang bersuara nak balik rumah. tp sekarang bile da ade kt rumah, kau rase tak seronok pulak. kenape ni HATI ? Ya Allah, bantulah aku mencari diriku yang sebenar.. ke mana hilang nye IMAN di HATI ku ? duhai IMAN... bersuaralah, datanglah, sinarilah hidupku kembali... hisy ! just forget the past kiera, wake up ! let bygone be bygone... u have to be strong to see ur future. let it be.. just let it.. kenape la aku ni mudah sangat percaye dgn org luar ? ARGHH !!! kebencianku semakin meluap.. ya Allah, ape yg patut aku lakukan ??
sahabat, bantulah aku.. IMAN,, datanglah engkau ke dalam HATIku.. jangan biarkan aku tergoda lagi dengan keindahan janji dunia yang tidak menjanjikan syurga di akhirat kelak.. HATI, sucikanlah dirimu..


Tuhan layarkan ku ke arah cinta MU,
Tuntuniku menggapai redha MU,
Rimbunan kasih MU ku berteduh,
Kepada MU ya Tuhan,
Berikan secebis keinsafan,
Bekalan sepanjang perjalanan,
Mencari ketenangan..

No comments:

Post a Comment